Martino1989 Martino1989
715
BLOG

Mgła- komentarze

Martino1989 Martino1989 Polityka Obserwuj notkę 4

Kolejny bezkompromisowy powstający z małym nakładem pienieżnym film- jest już po premierze. Filmu jescze nie oglądałem mam zamiar jutro zakupić GP wraz z płytą. Skoncentruję się na komentarzach tzw pseudo autorytetów które jak mniemam napewno się pojawią. A więc rozpoczynamy od polityków platformy pisze z małej litery bo do większości z nich szacunku nie mam.

Tylko czekać jak za chwile w tvn24 Stefan Niesiołowski stwierdzi: TO obrzydliwe co robią Pisowskie dziennikarze z Panią Lichocką na czele , Pani ta dała już się poznać podczas debaty prezydenckiej kiedy atakowała najlepszego prezydenta od czasów Bieruta. To Pisowska wersja katastrofy smoleńskiej która mówi że było to celowe rozproszenie mgły. W miedzy czasie dwa razy opluje kamere.

Zapewne wypowię się również rzecznik rządu tzw Graś Paweł: drodzy państwo to przecież jest skandal Pani Lichocka zradziłą Polskę tak jak uczynili to Macierewicz z Fotygą, jak tak można obrażać rząd, prezydenta, instytucje państwowe , Platforma jak była opozycją szanowała Prezydenta Premiera , choć raz mi się wymsknęło porównanie polskich służb do securitate ale wtedy tak trzeba było.

Lech Wałęsa- Jaaaa nie po o walczyłem z komuną ubecja sbekami żeby teraz w wolnym państwie durnie poprostu durnie nakręcały jakieś filmy tooooo tak nie może być drodzy państwo ja walczyłem oni pochowali się pod spódnice a teraz filmy nakrecają.

Ps: Choć oczywiście są to moje przypuszczenia jak dane osoby będą się wypowiadać to jestem w stanie się założyć że w 95% moje słowa się sprawdzą.

Martino1989
O mnie Martino1989

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka